Tema: Re: medicinine
Autorius: meivas
Data: 2009-09-02 09:21:40
Mare. Draugas ejo medicinke. Tai registraturoja stebejosi kad jis pats nori
eiti medicinine. Citata :
Registratore: Tu tikrai pats eisi
Draugas: Nu taip
Registratore kitai tokei pat : Klausyk jis nori eiti medicine ...........
(juokas abieju)
Pasmus tokios problemos nera. Pasakai kad nenoriu vargti ir tas dziaugsmas
gal 10lt daugiau kainuoja.

"TeVe" <t@e.ve> parašė naujienų news:h7l2cs$fbr$1@trimpas.omnitel.net...