Tema: Re: medicinine
Autorius: algis
Data: 2009-09-02 09:20:59
As ejau cia, tai praejau per nepilnai 2 val., galima greiciau, priklausomai
nuo zmogu kiekio.
tiesa kazkokiu budu praejau be narkologo pazymos (skambinausi tai sake
priims be jos, nes ne vln registruotas, bet nuejus sake kad vistiek reiks,
nu bet muistesi, muistesi ir neprireike :))

http://www.pylimas.lt/lt.php/pages,id.44