Tema: Re: I ka atkreiti perkant dizeli
Autorius: svyt
Data: 2009-08-29 14:56:03
butent, spidometro 300 tkm, bus realus 700, ir kaip tik pats laikas keist
grandine. As is savo varpines- lyginu bmw dizzelinius variklius 2,4 ir 2,5
senasis su dirzu kaip ir amzinas, naujesnio issitempia grandine, pasislenka
fazes ir prasideda bedos. nu ir triuksmingesnis variklis gerokai. O perkant
dizeli as stengiuos isiklausyt kaip dirba- turi dirbt lyginant su kitais su
kuo mesne vibracija, pasaliniais triuksmais, ir paprastai neapsirinku, kiek
pirkau dizeliu ne karto nenusivyliau, su benzu kazko man kas antra masina
buvo neseekmingais varikliais, nekalbant kad absoliuciai visom teko
remontuot variklius daugiau ar maziau, o dizeliam neskaitant periferijos
(vandens pompos, starteriai, nu dizelio siurblys LT35, purkstukas su
laideliu ir turbina signaturai), neteko.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.