Tema: Re: I ka atkreiti perkant dizeli
Autorius: CGI 600
Data: 2009-08-24 21:06:07
Nu su dyzeliu jai iseina kazkaip vaziuot, o su benzu tai visai ne :),
man asmeniskai irgi su benzu paprascviau, nes 5metai su benzu niekaip
neprasilauzia, tai atskirai va jau ir nupirkai dizeliuka tik ne opeli,
pamacius turguje visa gerkle sauke kad perdidelis :)))) tai paemem rover
25, pirkau tik del to kad gyva dar mazina, nes kaune vien srotai, jei
mazinos kebulas padengtas iki 30% spakliaus tai skaitos visai gera :)))
o ant situ ratu tik vairuotojo sparno kamputis paspakliuotas, ir tai kai
paklausiau kaip ten atrode, tai sake i kazka astraus atremta buvo, biski
ilenkta ir gilus ibrezimas, vaziuokle ideali, variklis su turbina dirba
kaip laikrodis, sprendziu kad neapsipirkau.