Tema: Re: Golf 3 sokineja apsukos
Autorius: Gedas
Data: 2009-08-24 10:39:31

> Tai gal kodo desifravimas truputi i pievas?
Na kad kitokio desifravimo googlas neparode...

> Apsukas reguliuoja minetas zingsninis variklis kuris atitinkamai minko
> gaza. Bet jei jis mires, tada apsukos nesokineja. Jos tiesiog arba
> pastoviai perdideles arba permazos.
>
> As daryciau taip:
>
> 1. Ziuret guma po ipurskimo unitu. Palankstai ranka ji i salis, jei tai
> darant keiciasi apsukos reiskia greiciausiai plysusi.
>
> 2. Ziuret ar nenuplyses vienas is 2 vakuuminiu vamzdeliu. Bet vargu, tada
> apsukos dideles ir nesokineja.
>
> 3. Su VAG'comu patikrinti sklendes potenciometro darba. Vepsant i
> skaiciukus svelniai maigyti gaza ir ziuret ar adekvaciai kinta mineti
> [...]
Kiek pamenu tikrinau anksciau, tai viskas lyg ir tvarkoje...

Pakeliui atkreipt demesi ar stabiliai dirba laisvos gazo
> padeties daviklis.

O sito daikto nezinau kur ieskot :) Zmogus iš kurio pirktas auto sakė, kad
prieš tai panaši problema buvo, tai meistriukai kažką pravalė ir kuriam
laikui susitvarkė...

> 4. Holo daviklis ant paskirstytojo. Tik jo lengvai nepatikrinsi ir manau
> mazai tiketina kad butu toks efektas.
Cia kaip suprantu ir yra alkūninio veleno apsisukimu daviklis? Dėl apsukų
manau jis nekaltas, nebent del uzgesimo. (Turejau tokiu bedu su alfa)