Tema: Re: Golf 3 sokineja apsukos
Autorius: Gedas
Data: 2009-08-21 10:53:29
Diagnostika su Vag-COM pats dariau, nezinau kas ten juokingo, tiesiog
vienintele klaida buvo atmintyje, istrynus ji vis atsiranda...
Tai va man ir idomu kas reguliuoja laisvas apsukas. Golpukas ne mano,
mergickos (mergicka irgi ne mano), per atstuma reikia patart ka ziuret. Apie
sklendes problemas girdejau, buktai golpu liga.