Tema: Re: Renaul Megane cdi - i?peikit ar pagirkit
Autorius: YZF
Data: 2009-08-21 16:06:18
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:h6m563$2td$1@trimpas.omnitel.net...
> daimleris sitame reikale kaip visada aukstumoje - taip susuka visa 
> reikala, kad galu gale pats nebesusigaudo kas prie ko, taigi tenka keisti 
> modeliu zymejima :) dabartiniu metu yra taip: turbodyzelis OM651 (realiai 
> 2 turbos) yra 2'143 ccm darbinio turio. o bet gi taciau su juo gaminami 
> modeliai 200 CDI (136 ag), 220 CDI (170 ag) ir 250 CDI (204 ag). kad 
> benzininiai neatrodytu gausiai lazovai, modeliai su jais buna 200 CGI 
> (180-184 ag) ir 250 cgi (204 ag), nors darbo turis 1'796 ccm. beje, 
> panasiai yra ir top-modeliuose, ten atmosferinis v8 6.2 ltr. variklis (525 
> ag) naudojamas 63 AMG, o v12 6.0 ltr. biturbo (612 ag) - 65 AMG.
>
> p.s. suprantu, kad skamba neitikinamai, nes juk visi zino, kad is litro 
> 100ag gali isspausti tik japonai, bet yra kaip yra :/
>
>

Na 2 litru siuolaikinis standartinis dyzelis "turi" duoti 136ag, cia kaip 
standartas. Ir ne 138 ar 135, bet butent 136, nes visi konkurentai ta pati 
daro. Taigi ir turim 200cdi.

2.2 pas konkurentus padaro ~160-180ag, tai viskas ok - 220CDI.

Na o jeigu 220CDI dar padidini galinguma iki ~200ag tai bus ir 250CDI. 
(Suprask jeigu ta 2.2cdi padidintu kubatura iki 2.5cdi tai butu pora simtu 
ag). Viskas ok, bahurai supras. :)