Tema: Re: Renaul Megane cdi - i
Autorius: padugne
Data: 2009-08-21 02:09:14
On Thu, 20 Aug 2009 23:54:11 +0300, Ziogas wrote:

> Nors siaip tai is esmes px tos raideles. Man tai labiausiai patinka bnv
> pozicija tuo atzvilgiu, kukli ,,d'' raidele ir viskas. Jokiu ten skambiu
> deriniu, kaip cdi, dCi, TDI, HDI, JTD, TDCi, CDTi ir panasiai. Tuo
> labiau, kad konkrecios technologijos tie raidziu deriniai nelabai
> atspindi.

Na, buna kad tas pac gamintojas vienu metu siulo keleta skirtingu
modifikaciju.

Kaip pvz SDI, TDI, TDI (n raudonu, melynu zaliu raidziu). Arba pas forda
vienu metu ejo TDCi, TDDi ir t.t.

Juk reikia praislistuose juos kaip nors atskirt. Va pas bnv 2 paskutiniai
skaiciai juk irgi senai nebe turi reiskia. Irgi painiava.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?