Tema: Re: Subaru boxer diesel
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-03 20:08:34
Senas kaip pasaulis fiato 1.9 su dpf regeneruojasi taip, kad nei matyti, 
nei girdėti.

On 2021-03-03 21:43, Dainiushas wrote:
> žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su įspūdingom 
> baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, tik niekas 
> nepasigilino kas :). Aišku  jei ten vien mieste po 5km, tai joks dyzelis 
> netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia.
> bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus 
> pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir 
> baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas išvis 
> nieko nepastebėta.
> Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir 
> katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten 
> sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, jis 
> palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na bet tavo 
> atveju tas jau turbūt nebeaktualu.
> 
> 
> On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote:
>> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia.
>>
>> DJ
>>
>> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote:
>>>
>>> Warining: Daug teskto :)
>>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės su 
>>> ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 2010 
>>> pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada tiksliai 
>>> nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - variklis 
>>> prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, jei "B" - jau 
>>> po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir išspręsta. 
>>> Alkūninis luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą privarydavo 
>>> dyzelio, tada prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. Tiek vat tiek 
>>> išskaičiau internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus.
>>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - 
>>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal 
>>> galimybes kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų regeneracija. 
>>> Na pas mane tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai kelis kartus 
>>> teko Subaritoj leisti priverstinį išdeginimą, nes nepavyko 
>>> regenarcija, rodė užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras arti 
>>> užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, skydelyje užsidega 
>>> simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM pravažiuoti trasoje 
>>> 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko vaziuoti į aplinkeli, 
>>> tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos užtekdavo prasilėkti 
>>> tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei regeneracija nepavyksta 
>>> (pastringi kamštyje ir negali išlekti įtrasą, kas man kelis kartus ir 
>>> nutiko) - užsidega girlianda: check engine, atjungia autopilota, 
>>> elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, dar kokį tai velnią. Tipo 
>>> vaziuok į servisa, kad padarytu priverstine regeneracija ir tuo pačiu 
>>> išjungtu tuos visus errorus.
>>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's DPF 
>>> aktivatorius - 
>>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html 
>>> - pigiau neradau.
>>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir 
>>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau.
>>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos 
>>> neskauda dėl regeneracijų :)
>>>
>>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip antrą 
>>> mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er keulės.
>>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka.
>>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k 
>>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, 
>>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų 
>>> reflektorius restauravau.
>>>
>>>
>>> DJ
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote:
>>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik 
>>>> variklio periferija ankstokai pavargsta
>>>>
>>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote:
>>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe 
>>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir 
>>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu 
>>>>> taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat 
>>>>> kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij.
>>>>>
>>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė:
>>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, 
>>>>>> pasak JMA centro darbuotojų.
>>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos 
>>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai.
>>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau  važinėji mieste, žemomis 
>>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia 
>>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio 
>>>>>> aukštesniais sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), 
>>>>>> kol užgesta lemputė).
>>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo.
>>>>>>
>>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> apie 2012 lyg
>>>>>>
>>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>>
>>>>>> Gerbiamieji,
>>>>>>
>>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru 
>>>>>> dyzelis,
>>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo
>>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti?
>>>>>>
>>>>>> Ačiū.
>>>>
>>>
>>
>