Tema: Re: Subaru boxer diesel
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-03-03 21:43:55
žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su įspūdingom 
baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, tik niekas 
nepasigilino kas :). Aišku  jei ten vien mieste po 5km, tai joks dyzelis 
netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia.
bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus 
pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir 
baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas išvis 
nieko nepastebėta.
Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir 
katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten 
sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, jis 
palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na bet tavo 
atveju tas jau turbūt nebeaktualu.


On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote:
> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia.
> 
> DJ
> 
> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote:
>>
>> Warining: Daug teskto :)
>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės su 
>> ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 2010 
>> pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada tiksliai 
>> nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - variklis 
>> prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, jei "B" - jau 
>> po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir išspręsta. Alkūninis 
>> luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą privarydavo dyzelio, tada 
>> prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. Tiek vat tiek išskaičiau 
>> internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus.
>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - 
>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal galimybes 
>> kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų regeneracija. Na pas mane 
>> tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai kelis kartus teko Subaritoj 
>> leisti priverstinį išdeginimą, nes nepavyko regenarcija, rodė 
>> užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras arti užsikimšimo, prasideda aktyvi 
>> regneracijas, skydelyje užsidega simbolis, tada reik 4 pavara, apie 
>> 1800-2000 RPM pravažiuoti trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis 
>> kartus teko vaziuoti į aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu 
>> viaduku atkarpos užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo 
>> regeneracija. Jei regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir 
>> negali išlekti įtrasą, kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega 
>> girlianda: check engine, atjungia autopilota, elektroninį raknkini, 
>> įkalnės stabdį, dar kokį tai velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad 
>> padarytu priverstine regeneracija ir tuo pačiu išjungtu tuos visus 
>> errorus.
>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's DPF 
>> aktivatorius - 
>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html 
>> - pigiau neradau.
>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir  
>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau.
>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos 
>> neskauda dėl regeneracijų :)
>>
>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip antrą 
>> mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er keulės.
>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka.
>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k 
>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, 
>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų 
>> reflektorius restauravau.
>>
>>
>> DJ
>>
>>
>>
>>
>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote:
>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik 
>>> variklio periferija ankstokai pavargsta
>>>
>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote:
>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe 
>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir 
>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu 
>>>> taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat 
>>>> kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij.
>>>>
>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė:
>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, 
>>>>> pasak JMA centro darbuotojų.
>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos 
>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai.
>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau  važinėji mieste, žemomis 
>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia 
>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio aukštesniais 
>>>>> sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), kol užgesta 
>>>>> lemputė).
>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo.
>>>>>
>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> apie 2012 lyg
>>>>>
>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>
>>>>> Gerbiamieji,
>>>>>
>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru dyzelis,
>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo
>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti?
>>>>>
>>>>> Ačiū.
>>>
>>
>