Tema: Re: ka rinktis?
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-08-17 17:23:51
Karti patirtis (pusmecio senumo): V70 soninis galinis vairuotojo stiklas (
su radio ir kitomis antenomis) Sostenoje - 1800,-Lt...
Visa laime, kad niekseli, iskulusi stikla alaus buteliu, pagavau vietoje ir
pridaviau mentams... kol buvo gaavas, dar nuovadoje sauke, kad "davaj
susitariam - asw tau is sroto uz 100Lt ta langa idesiu", bet po to,
raginamas bylos tyrejo, greitai atveze pinigelius...
Cia lyrika, o pagrindine detale - tai, kad Sostena stiklo neturejo, reikejo
laukti vos ne menesi...