Tema: Re: ka rinktis?
Autorius: Richie
Data: 2009-08-13 17:00:10
pavyzdys apie branguma, nesenai keiciausi variklio pagalve priekine
apacioje:
sostena: variklio pagalve apatine ~800 lt
perkant ta pacia OEM, bet ne is sostenos, 345 lt
kodai net ipakavimas detales tie patys :)
turejau irgi pries tai "labai brangios eksploatacijos" masina - volvo 480...
deteliu kainos variavo panasiai. Tu paciu detaliu kainos svyruoja iki 300
proc..... Kai sukiesi (ar esi priverstas nes turi ) toj virtuvej perpranti
daugiau maziau ir pradedi gaudytis.Problema tik ta buvo, kad negali
nusipirkti visose parduotuvese to dalies, nes dalis ju neturi, veza
tautomabiliams...

Volvos dyzeliai: d5 lepus kurui (reikia pilt gera ta prasme, ne is bile kur)
ir remontas brangesnis variklio uz 2,4 tdi. Kaip pliusas jam - papildomi
kilovatai...

Jei gasdina visgi kazhkokie pribojimai remontuose/detalese, rinkis kita. Man
asmeniskai nelimpa japonisku masinu variavimo pojuciai prie vairo,
kiekivienam kitaip. Europa - OK.
Taciau pradzioje siulau pravaziuoti.  Man miskuose, zvyrkeliuose prikrauta
papolnoj V70 (4 suauge + pilna bagazine iki virsaus) tarnauja labai gerai.
Jei nori didesnio pravazumo - rinkis XC70 bet ten jau sanaudos dides.

--
Richie
Volvo V70 D5 MY02