Tema: Re: Help. Kaip nustatyt kalte meistru remontavusiu masina?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-08-09 16:30:40
Jei turi uzsispyrimo tai tik piktuoju - su grasinimais gasdinimais ir pan is 
ju kazka ispesi, kitaip busi pasiustas nx, nes itariu nei kokiu saskaitu nei 
priemimo aktu ir pan neturi ir priduodamas masina apie tai net negalvojai, o 
is ju jei kuris ir pamirso kokia verzle kolektoriuje tai tikrai 
neprisipazins...

"Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
news:h5bri1$61i$1@trimpas.omnitel.net...
> Situacija tokia: atvarytas bmw 320D e46 110 KW pakeisti vakuumo zarnele, 
> nes kiaura buvo. Kad pakeisti nueme isiurbimo kolektoriu. Skambina man , 
> sako kad isiurbimo kolektoriaus sklende suluzus , t.y. ar ja lupt lauk, 
> nes kitaip bus blogai varikliui. Sakau lupkit. Islupo, uzdejo kolektoriu 
> atgal. Pravaziavo viskas ok. Sako man pravaziuoti. Pravaziavom kartu su 
> meistru, ko pasekoje pradejo nebedirbti cilindras. Isarde rado variklio 
> galvoje trecdali dantu krapstuko dydzio nuolauza nuo to kolektoriaus 
> sklendes kuria islupo lauk. Taigi, jie nepripazysta kaltes kad po ju 
> remonto ta nuolauza pateko i varikli. Nors iki to laiko menesi vazinejau 
> be jokiu problemu kol nutariau pasikeisti ta vakuumo slangute. Jie 
> motyvuoja tuo, kad kas keite pries menesi varikli (keiciau visa varikli), 
> sulauze kolektoriaus sklende, nuolauza pateko i varikli. Bet per menesi ta 
> nuolauza nieko nesugadino, t.y. sekmingai vazinejau... tai ar taip gali 
> buti ??? Kaip irodyti kas teisus? As atvaziavau su pilnai vaziuojancia 
> masina, normaliai veikianciais cilindrais...Padekite kaip elgtis mano 
> situacijoje.
>