Tema: Re: Help. Kaip nustatyt kalte meistru remontavusiu masina?
Autorius: Cobra
Data: 2009-08-06 09:21:51
Tas pati beda su sklendem ir 2 litriniam motorui, nes ten gi viskas tas pats 
tik kad 4 cilindrai...

"Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message 
news:h5chd9$1n7$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
> news:h5cgnr$10c$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> na nezinau, cia gal Staska galetu pakomentuoti toki meistru darba...
>
> Toks ir komentaras. I variklio vidu, kaip tu minejai, tikrint indeklus ir 
> pan be seimininko prasymo motoristui kaip ir nepriklauso. Nes ne vienu 
> atveju, turi buti keiciami svaistikliniai varztai juos atsukus. Kad juos 
> pakeist, kartais reikia istraukt lauk svaistiklis, o t.y. tektu kelt 
> galva.. Aisku, sutvarkyt iskart visus tepalo begimus ar pan tai jau kaip 
> ir priklausytu. Tas pats liecia ir visokias slangutes, hamutus ir pan. Kas 
> del tos sklendes, tai kol nesimato kokia tai sklendes dalis, kaip atrodo 
> ju isimta sklende ir pan sunku kazka vertint. As itarciau paskutiniu, 
> sklende isiminejusiu meistru kalte. Beje, BMW 5 E60 3.0d motoras tai 
> turejo igimta liga su tom sklendem, luzinedavo jos.. O remontas po to 
> gausiai nepigus.
>
>
>