Tema: Re: Karai su draudimu...
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-07 08:38:37
Pries menesiuka turejau panasia problemą, vienas kinietiskas daviklis +
buferis citroen xsara. Saskaita draudimui buvo pateikta 560 Lt (daviklis 25
LT lemonoje, buferi tik pasildyt ir padazyt reikejo.)

"kurmis" <rupusm@gmail.com> wrote in message
> Zodziu situacija tokia kad vienas zmogelis iritino savo kibira i mano
> vargse audele. Viso to pasekmes - sugadintas parkavimo sistemos daviklis,
> nubraizytas ir sustumtas i viena sona bamperis. Moliugelis is kaltininko
> draudimo (Gjensidige) paziurejo ir uzrase atseit parkavimo sistemos
> daviklio keitimas + bamperio dazymas. Del bamperio susukimo aiskina mol
> cia taip gal jau pas tave buvo...

Gal netinka, turi būt įrodymai...

> Siulo 530 litu. Si suma manes netenkina nes paziurejes kebulistas pasake
> kad bamperio remonto samata bus apie 560, o kur dar parkavimo sistema,
> kurios kaina ~300, ja reikia pirkti visa, nes sistema parsiduoda tiktai
> komplektais, tai ne originalus automobilio parktronikas, kur galima
> pakeisti tik davikli...
>
> Klausimas su tokiais dalykais susidurusiems - kokie galimi tolesni keliai
> draudima priversti ismoketi protinga suma, o ne issikalinet ir ieskoti
> durniu?

nesuki galvos ir varai į servisą. Jie mielai pateiks saskaita draudimui (