Tema: Re: Karai su draudimu...
Autorius: Marko <mark`o@polo.com>
Data: 2009-08-07 00:06:37
Vis gi patarimas is mano asmenines patirties: issirink is saraso rimciausiai
atrodanti servisiuka ir varyk savo audi ten.
Man siule 400 Lt uz bamperio pakeitima ir dazyma ir visa kita darba. Truputi
pasipykus, spjoviau ir nuvariau savo karuti i is ju siulytu normaliausia
kontora ir jie sutvarke visai netgi gerai. O remontas kainavo apie 900Lt.
Servisas kontaktuoja tiesiai su draudimo bendrove, nieko moketi nereikejo,
atvariau, pasiemiau auto ir isvariau...