Tema: Re: duju balionelis
Autorius: zlc
Data: 2009-07-31 14:36:55
nu man irgi keista, pats abejodamas balionelio veiksmingumu, jaunysteje
isbandziau ant saves, tai papurskiau ne tiesiai i snuki sau, o i prieki, ir
po to praejau pro ta debeseli, tai pats nesupratau kaip atsiduriau ant zemes
ir ratydamasis tryniau akis, grauze gana trumpai bet ispudyngai, manau gavus
doze nebutu minties mojuot kumsciais, o begtum kuo toliau. Balionelis buvo
is oksalio, pries sunis, hunt kazkoks.