Tema: Re: duju balionelis
Autorius: svyt
Data: 2009-07-31 13:40:04
nu balionelis ne ginklas, cia tas pats kaip antausis, jo vieninteli
panaudojima matau tai purkstelt bomzui kai prikimba cigareciu ar centu
prasyti, ar kai uzmiega nuosavoj laiptinej ispravodint. pats kazkada atemiau
''paralizuojancios'', 300000:1 koncentracijos po to kai man purkstelejo
girtas durnelis. nu perstejo po to ziauriai, ir ilgai, bet nei samones
atjunge nei ka. Jau geriau ginybai koki elektrosoka isigyt, tas tai tikiu
kad kazkiek duoda naudos... Pamenu pats kazkada gavau i nosi turedamas
dujini pistoleta kisenej. Is vis buvo taip netiketa, kad net pamirsau apie
ji. Kaip visada mane isgelbejo greitos kojos. Prisiminiau tik gryzes namo.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.