Tema: Re: Karšto vandens skaitikliai
Autorius: Bonka
Data: 2018-01-30 00:22:07
Dirbau srityje kur kas menesi vezdavome po 20-30 skaitikliu patikrai i Kauno energetikos
instituta. Tai jie lipdukus perklijuodavo ir pasirinktinai patikrindavo 2-3. Pinigus
zinoma paimdavo uz visus. Is pradziu tik itarimas buvo, kad taip daro. Paskui piestuku
zymejau sriegi, veliau atsargiai darbuotojo paklausiau "ar gali buti...". Atsakymas buvo
tai zinoma, ka mes darbo neturim...