Tema: Re: Karšto vandens skaitikliai
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-01-29 16:53:18
jei gyventojai - pensininkai, gali jie ir 90% vandens nesisukant skaitikliui
prisilasinti

"Vaidas"  parašė naujienų news:p4naif$aip$1@trimpas.omnitel.net...

On 1/29/2018 4:07 PM, Romas wrote:
> Jei visiems sudėti vienodi skaitikliai analogiška paklaida būs ir pas
> kaimynus.
Na tai ir patikrink. Be patikrinimo tai tik prielaida, o ne teiginys.

> Įtarimas kad ne tik pas kaimynus - visame Vilniuje sustatyti pagerinti
> skaitikliai.
Galima lyginti su įvadiniu namo skaitikliu. Bent jau kiek aš stebiu
(kitais tikslais) - daug maž sutampa (jokiu būdu negalima imti mėnesio
ar dviejų imties). Tai nebent 15% vandens gyventojai suvartoja leisdami
plona plona srovele ir tuos 15% paskui skaitiklis prideda (pagal tavo
pastebėjimus). Tik tai stebint sąmokslo teorijų prisigalvoti labai
lengva: įvade irgi pagerintas skaitiklis gali būti, sąskaitose
pateikiamas suminis gyventojų deklaruotas vandens kiekis specialiai
pamažinamas ir t.t. Jau neskaitant fakto, kad skiriasi skaitiklių klasės.