Tema: Re: Policija perspeja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-01-23 12:38:16

"Tomas"  wrote in message news:p472ot$5h3$1@trimpas.omnitel.net...

>Sakykim nuosava, ant nuosavos zhemes.  Dar variantai - uzhdaroj sandeliu
>teritorijoj. Dar - kabako aikshtelej, suderinus su kabako savininku ir
>uzhtverus ivaziavima. Galioja ar negalioja?

Nuosavybe nelabai ka reiskia. Svarbu, kad tai nebutu kelias ar gatve,
kuriame eismas reguliuojamas KET.

>"Bent jau pagal KET" - pagal ka dar?

Pavyzdziui jei tai bus uzdara teritorija, kurioje KET negalioja, bet
chuliganiskas vairavimas kels pavoju tretiesiems asmenims gali tekti
atsakyti, kad ir pagal BK.

> Baudą gautų instruktorius.
>Uzh tai, kad tobulina mokinio praktinio vairavimo igudzius?

Uz issipisinejima. Aš šaudyti mokausi, bet abejoju, kad Akropolio parkingas
butu laikomas instruktoriaus protingai pasirinkta vieta mano igudziu
lavinimui - tam nuomojames saudykla.