Tema: Re: Passat B7 uzsala durys
Autorius: Kurmis
Data: 2018-01-22 23:19:20
meskit ta durna mada naudoti WD ten kur jis daugiau gadina nei padeda.
tai dar stabdziu skyscio priliekit ar isvis raktus lietlempe kaitinkit,
tai istips viskas kas reikia ir kas nereikia.
tfu sunervino forumiuko klaviaturiniai kaubojai.
  nors kita vertus, servisui visada reikalingi debilavoti klientai.