Tema: Re: Passat B7 uzsala durys
Autorius: Tomas
Data: 2018-01-22 14:56:31
kai buvom studentai, buvom kazkaip ant tu alfu vienu momentu, pas viena 33
menu ziema bevaziuojant keleivio langas pats pyst atsidare ir taip liko.
ardyt nebuvo kaip, uzsidare kai atsilo :D

"Nevkurse"  parašė naujienų news:p44iho$7v9$1@trimpas.omnitel.net...

Paskutine mano auto, kuriai uzsalinejo durys buvo '92 laidos Alfa Romeo
155. Tada keikiau italus ir ju nesuvokima, kad egzistuoja ziema :) Biski
apakes, kad tokio problemos siame amziuje kartojasi, ir net ne pas italus :)