Tema: Re: iPhono batareika
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-11-20 09:56:52
Na mano atveju nunešiau išsipūtusi 5s į artimiausią prie darbo esančią
taisyklą, pakeitė ir viskas buvo tvarkoje.
Tiesa po pakeitimo tą telefoną naudojau tik porą mėn. nes paskui gavau kitą,
o kiek ta pakeista neoriginali laiko, - nežinau, nes jau metai tas telefonas
nebenaudojamas stalčiuje guli.
m.

"gediminas"  wrote in message news:ouq5m9$gtf$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kaip is apple tai visko galima tiketis. Ka jau ka o klientui kelnes
numaut graziai ir mandagiai jie moka.