Tema: Re: iPhono batareika
Autorius: benamis
Data: 2017-11-17 19:39:55
nemanau... cia telefonu servisas. Speju tiesiog eiline aliexpresso
batareike ir tiek. Kadangi jie keite yra ne vienam telefonui, tad galbut
turi patikrinta batarkiu pardaveja ir vis sumazins loterija nei, kad
paciam siustis is ebay. Dar turbut ir irankius turi normalesnius
ardymui. Na reiks ismeginti:)