Tema: Re: Blogai kuriasi ir blogai dirba saltas (moto)
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-31 18:46:03
nu visi kokie jautrus! ir galvoja kad protingesni uz tuos kas ta darba
geriau ar blogiau daro.
tai kodel patiems neisteigus KTM remonto dirbtuviu?
man labai patinka tokie klavisu kaubojai, kurie prisiskaito forumuose ar
interneto platybese kaip kazkas savo modeli taise, tai galvoja kad jam tas
pat bus sugede.
panasus simtomai toli grazu ne tie patys gedimai.
Kurmis