Tema: Re: Re:Blogai kuriasi ir blogai dirba saltas (moto)
Autorius: Night
Data: 2017-10-25 17:53:04
Taigi rašiau, kad bandžiau. Pas dileri. Tai tradiciškai - "klaidas ištrynėm,
nesikartoja. Softą perrašėm į naujesnį. Pažiūrėk, gal padės." Susimokėjau
80e. Dar kartą varyti paspėliojimui kažkaip nedegu noru, bet matyt teks. Kai
buvau motoshope, buvo vasara, nuvažiavau pats - o ant šilto variklio jokių
simptomų nėra. Bet šiaip jo, naujam daiktui tokie bugai joptvajmat kaip
užknisa - aš čia KTM bugovas, ar čia mano karma skylėta, nežinau :)