Tema: Re: kas būtų?
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-10-09 17:27:44
na, ne visai filosofinė tema - man vakar užsilenkė auto Narbuto gatvėj,
naktį. buvo noras tiesiog spjaut ir palikt tą auto ten... Tik vat tada
klausimas kilo -
kiek ilgai ta auto ten stovėtų?
Ar greit nutemptų [labai aktyvi eismu vieta]?
Ar gali skirt baudą, jei auto sugedus?
Ir galop, jei nutemptų, pasakyčiau - man jos nebereik?  [pamnu kažką, per
Farus, chebra išsiimdavo vertingus daiktus iš nutempiamų auto, nes
neplanuodavo jų pasiimt]

:)

"cD-r0m"  wrote in message news:org0eo$htg$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi tema filosofinė, papildysiu dar savo klausimu, kurį jau ilgai
neprisiruošiau paklaust:

Neretai pastebiu priparkuotas mašinas absurdiškai keistose vietose -
apsidairius į aplinkinius objektus akivaizdžiai pilna vietų arčiau.. ir
gal net saugiau. Jos lyg ir nesugedusios, nes kartais išvažiuoja ir
šiaip ne pirmi golfai. Dar kai pradėjau pastebėt šitą fenomeną, TA
lipdukai buvo naudojami - galiojančios buvo.

Iš atminties - buvusi stotelė geležiako apačioj, prieš naują rimi,
Vileišio gatvėj prie aklinos tvoros vidurio, Justiniškių gatvėj gar esu
matęs. Dar Batoro gatvėj kartais tokių būna tiesiog pakelėj.

Ką tos mašinos ten veikia? :)