Tema: Re: kas būtų?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-09 17:18:00
Kadangi tema filosofinė, papildysiu dar savo klausimu, kurį jau ilgai
neprisiruošiau paklaust:

Neretai pastebiu priparkuotas mašinas absurdiškai keistose vietose -
apsidairius į aplinkinius objektus akivaizdžiai pilna vietų arčiau.. ir
gal net saugiau. Jos lyg ir nesugedusios, nes kartais išvažiuoja ir
šiaip ne pirmi golfai. Dar kai pradėjau pastebėt šitą fenomeną, TA
lipdukai buvo naudojami - galiojančios buvo.

Iš atminties - buvusi stotelė geležiako apačioj, prieš naują rimi,
Vileišio gatvėj prie aklinos tvoros vidurio, Justiniškių gatvėj gar esu
matęs. Dar Batoro gatvėj kartais tokių būna tiesiog pakelėj.

Ką tos mašinos ten veikia? :)