Tema: Re: AUDI diagnostika Šiauliuose
Autorius: kardanas
Data: 2017-10-05 23:01:11
Diagnostika parodė labai ryškiai pliuse du gretimus purkštukus. Sukeičiau vietomis ir parametrai nepakito, purkštukų tarpai geri, visi kiti mazgai geri. Išvada, geležies bėda. Skrodimas patvirtino, pakeitem bloką šrotiniu ir nuvažiavo. Dar fintą su kts'u darydavau, rankinis užtrauktas, ir bandai dusinti variklį ir jei purkštukai pavargę labai barstydavosi parodymai.