Tema: Re: AUDI diagnostika Šiauliuose
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-05 20:06:13
nu bet klausejas nori tikrintis purkstukus. kas reiskia kad jaucia beda ir
eina tradiciniu keliu, kuris kaip malda is garaziniu isrekta.
kompas rodo korekcija, kuri gali reiksti tiek smagracio, tiek alkuninio,
velenelio tiek betkurias problemas ir nebutinai purkstuko gedima.
PD purkstuku patikra susidaro is keleto tikrinimo rezimu, bet nei vienas is
ju nesusijes su temperaturiniais skirtumais. tai ir tikrinimas nera 100%
garantuojantis purkstuko gerumo.
Kurmis

"kardanas" <gonoreja@sifilis.com> wrote in message
Bet pamačius parametrus jau galima galvoti daugiau. Man su vienu pumpe duse
rodė biškį blogai ir ant laisvų dirbo ne taip kaip turėtų, dėl vos vos
linkusių švaistiklių.