Tema: Re: lidlo keltuvas
Autorius: reples
Data: 2017-09-28 12:21:45
Hipsteris ne hipsteris, bet man žymiai patogiau kelti tuo hidrauliniu domkratu, nei kuisti iš bagažinės mechaninį domkratą, kuris ten paslėptas su kitais "įrankiais", kad nekeltų triukšmo. Tokiam tikslui ir nusipirkau hidraulinį, panašų, kaip klausėjas rodo. Baigiau darbą, padėjau garaže į lentyną - taip man patogu.
Ir, beje, klausimas buvo apie patikimumą, o ne kas kiek kačialkėj sapudžia ;)