Tema: Re: lidlo keltuvas
Autorius: dDidzkis
Data: 2017-09-28 11:19:34
su priekiu jokių bėdų. Bet galas,
kai tik ratas pasikelia nuo žemės, mašina pradeda svirti atgal.
Iš kelinto karto kažkaip atitaikydavau domkratą.

bet pirmu kartu tai pasikrikštyjau :)


iki tol nesu turėjęs panašių bėdų.



2017-09-28 11:09, Igaliotinis rašė:
> netikes
> 
> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
> news:oqiak0$kp4$1@trimpas.omnitel.net...
>> e39 esu paguldęs su nuimtu galiniu ratu.
>> domkratas originalus.
>>
>> bbž kas negerai, bet galą keliant e39 nesijautė stabiliai.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> 2017-09-28 10:31, Dainiushas rašė:
>>> na jei ten tiek domkratai normalūs, tai bukvaliai px, juolab jei nėra tą
>>> griozdą kur patogiai padėt. Nes tokia tvarka, tai dar ir pneumatinis
>>> "šautuvas" su kompresorium reikalingas. Ir keltuvas dar geriau :).
>>>
>>> Na bet kaip jau sakiau, prancūzų pvz dankratai tai nxnx
>>>
>>> 9/28/2017 10:28 AM, Nitro rašė:
>>>> Ir tikrai nera visiskai anei jokio skirtumo keiciant dvieju
>>>> automobiliu ratus su mechaniniu ir hidrauliniu?
>>>>
>>>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
>>>>> jei mechaninis i? BMW baga?in?t tai viskas su juo gerai. Kita vertus,
>>>>> kai pasiimi i? Citroen baga?in?s, tai tikrai pirma mintis, kad reikt?
>>>>> ka?kaip nubaust tuos kas j? sugalvojo.
>>>>> 9/28/2017 9:08 AM, Sail ra??:
>>>>>> Rimtai nematai skirtumo tarp mechaninio domkrato is bagazines, ir
>>>>>> hidraulinio, besivoliojancio po ranka?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:oqi36v$dtn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>