Tema: Re: Auto nuoma VLN
Autorius: Bomanz
Data: 2017-09-22 14:03:50
Buvau prieš tris metus gimtadieniui parai BMW 328 apynaujį išsinuomojęs.
Pasivažinėti. Šiaip smagu, bet malonumas toks nervingas. Mašina nepažįstama,
kiek greitai į posūkius įvažiuoti saugu nežinau, dar toks punktas draudimo
sąlygose buvo kad negalioja "visiško sunaikinimo atveju". Nežinau ką tiksliai
tai reiškė, bet ant 100 posūkyje nulėkus nuo kelio netoli iki "visiško
su(si)naikinimo". Atsipalaiduoti nepavyko. Ne tam aš ją aišku ir nuomojau :)

Dar labai stebino aplinkinių reakcija toliau nuo Vilniaus pavažiavus. Šiaip
paprasti ir šypsosi, bet pamato kad mes su juodu nauju BMW žvilgsnius į šoną tik
nusuka, visi pasidaro rimti ir greitai susėda į savo mašinas.

Jei nelakstyti, tai BMW nebūtinas. Tada tinka bet kokia prabangesnė Audi,
Mercedes ar dar kas nors.

Kiekvienam aišku kitaip.