Tema: Re: Auto nuoma VLN
Autorius: none
Data: 2017-09-22 12:23:47
Viskas buvo parašyta pirmam poste :) Bet neatidžiai paskaičiau.
Aš kažkada savom irgi ieškojau išsinuomot, buvau nuėjęs į Eupopcarą ar
kažkur panašiai, bet paskui su sava važiavau. Kaip matau, jaunieji
neišpuikę, tai gal tiesiog į "padoriausią" draugų sėskitės ir pakaktų to.
Nesenai čia bendradarbė dalyvavo vestuvėse, tai joms jaunieji ėmė
paskolą berods 19k€. Va čia tai vertybės.
Pas kitus vyras kokį pusmetį iki vestuvių juodai arė su fūra, kad tik
normalias vestuves išeitų padaryti.

Na bet jie dar visi jauni, jiems kitaip šviečia.