Tema: Re: VW touran vs toyota corolla verso
Autorius: ROOTS
Data: 2017-09-19 23:51:04
1.verso dyzelio automato nera, neegzistuoja.
3. mano pirmoji 2004 buvo is Italijos, bakas prarudyjo (2008-2009), bet
siaip netaip suvirino italas Liuksemburgo autogaraze :)

"Velnias"  wrote in message news:opog46$6d0$1@trimpas.omnitel.net...

1. Corolla Verso dyzelio automato negausi, tik benzą robotą (ir tas labai
retas). Naujesnė Verso yra dyzelis su normaliu automatu (ne robotu), bet
biudžetą reiktų bent 2000€ didinti.
2. Pats D-CAT variklis mechaniškai nėra blogai. Jo tik purkštukai kai
sugenda, kaina ~400€ vnt ir keisti reikia praktiškai visus iš karto. Bet
turiu keletą pavyzdžių, kur LT nuvažiavo 100.000 km (bendra mašinos rida
~300.000) ir jie dar nesugedo.
3. Corolla Verso jei ne pirmųjų gamybos metų dyzelių pasirinkimai du - 2.2
D4D 100 kW ir 2.2 D-CAT 130 kW. Abu su grandine, ir laiko ji panašu
neblogai, keisti netenka. Sankabą su smagračiu gali tekti pasikeisti, bet
tas galioja turbūt visiems šiuolaikiniams dyzeliams. Dar kuro bako kažkuri
vieta berods prarūdija ir šrote neina gauti. Bet irgi sėkmės reikalas, gal
jei mašina iš kokios Italijos ar pietų Prancūzijos šitas procesas vėliau
nutinka.
4. Man Corolla Verso atrodo neblogas pasirinkimas. Jei būtinai reikia
dyzelio automato, tada Touranas vienas iš nedaugelio svarstytinų variantų.