Tema: Re: VW touran vs toyota corolla verso
Autorius: Velnias
Data: 2017-09-19 10:15:30
Apie 85 kW / 100 kW D4D vienas dyzelistas pasakoja, kad problema yra
purkštukų tarpinės, kurios su laiku susidėvi, privaro salerkos kur nereikia,
ir tada jau būna galvos, tarpinės ir t.t. Jas ten ir pagal manualą kas
kažkiek km reikia keisti, ko niekas nedaro. Nusipirkus ir pakeitus
tolimesnių problemų galima išvengti. D-CAT tos problemos neturi, kitokia
konstrukcija.

"Tomas"  wrote in message news:opqfu4$rjs$1@trimpas.omnitel.net...

daugumoj del urban mitu. 100kw problema galvos/tarpines, 130kw purkstukai,
ypac kai kokio marmalo pigaus pripila.
santykis gedimu panasus, rinkciausi tikrai 130kw del zymiai gyvesnio motoro.

"E.D"  parašė naujienų news:opojc5$9eb$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip, tai taip, zmones vengia tu 130kW D4D varikliu ir, ko gero, ne veltui.
Renkantis 100 kW varianta, be viso kito naudinga pasidairyt varianto be
DPF. Nustatyti ar gamykliskai ne/numatytas DPF lengviausia yra pakelys
kapoto dangti. Ant vamzdzio vietoje, kuri apibraukta raudonai prisegtame
paveiksle, prie sieneles ne/buna bakelis. JEi bakelis yra, tai ir DPF yra.