Tema: Re: situacija
Autorius: Rusla
Data: 2009-07-30 10:47:43
Tu tik apsimeti, tikiosi? Jei tau nebus galimybiu sustabdyti masinos -
reiskia nepasirinkai saugaus greicio, kitaip tu ir stulpui matyt bandysi
irodyt, kad jis tau turi kompensuoti automobilio remonto islaidas, nes tau
nebuvo galimybiu sustabdyti masina pries ji?
Kai tau kokiam kelyje i stovincia (sugedusia) masina atvaziuos koks
"neturintis galimybiu sustabdyti" - tikiosi sakysi jam: "taip tamsta, as
kaltas"