Tema: Re: Kaunas - Stutgartas, kada geriau vaziuot?
Autorius: ROOTS
Data: 2017-09-20 00:02:45
Nu jo po baznycios ju visu ejimai per gatves uzpisa. Bet uztai sekmadieni
furu beveik nera.  Nors man si sestadieni rigi vsiai nedaug ju buvo

"Yvl"  wrote in message news:oorc5a$6cu$1@trimpas.omnitel.net...

tu gal Lenkijos kaimuose sekmadieni nebuvai :)

"Mtrhed"  wrote in message news:ooqt9h$ngi$1@trimpas.omnitel.net...

labai abejoju ar 7dieniais kur nors buna intensyvus eismas ir kamsciai.
as tai uz antra varianta buciau. Nakti ir miegas ims, ir orai belekokie
gali but, ir briedziai kelyje. Jau geriau prie sviesos ilgiau vaziuot.