Tema: Re: Kaunas - Stutgartas, kada geriau vaziuot?
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-09-11 20:15:18
Lenkija 12-13 valndu fokietija kaip navi rodo. isvaziuot kamsciam spas
mus pasibaigus. Nakti lenkuos liusas kad tie 4 milijonu lenku miega o ne
gatvem vazinejasi.
Vairuojant dviese svarbu nevaidinti didvyrio  - oi as dar
pavairuosiu,pradejo imt miegas stukt ir apsikeiti ir nesvarbu vairuota
15 min ar 2 valandos