Tema: Re:Ilgalaik? alyva?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-10 20:25:15
Tik dizelis turi viena niuansa- jis pakliuna i tepalus nesudeges
 ir labai juos gadina. Mano receptas pigiausia pilna sintetika ir
 keist kas 12 000 kazkur, taip elgiantis ne vieno variklio
 neuzbaigiau, o vazineju as neypac tausojanciu varikli stiliumi.
 318tds tai isvis smaugdavau kaip ziguli.
Benzininem galima reciau keisti tepalus, bet tarkim senuose
 dizeliuose su padvesusiais ziedais budavo ispildavau nebe tepala
 o svariausia skysta dizeli, tepalai budavo seniausiai sudege,
 vietoj ju dizelio pribege, ypac uzvedimo metu jo daug pakliuna,
 kai kuras paduodamas, o jis dar nedega, ir kai tik uzsivedus
 ziema trailina.

--

SVyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----