Tema: Re: Ilgalaikė alyva?
Autorius: Pjero <okeanas@@@icloud.com>
Data: 2017-09-07 20:28:37
tai pilk tu kad ir saulėgražų aliejų
niekas netrukdo ;)





On 07/09/2017 13:44, Bomanz wrote:
> On 2017.09.07 08:08, Pjero wrote:
>> visa tiesa
> 
> Čia paveiksliukas naiviems, ne tiesa.
> 
> Visų pirma, visi šiti gamintojai gamina įvairaus lygio alyvas (API 
> SJ-SL-SM-SN, VW-BMW-MB certified, mineralinė-sintetinė etc.) .
> 
> Antra, to paties lygio alyva pas skirtingus gamintojus dažniausiai 
> naudoja tą pačią bazę ir tuos pačius priedų komplektus iš berods trijų 
> didžiųjų priedų gamintojų.
> 
> Trečia, yra veikėjų kurie tvirtina, kad pigi mineralinė alyva geriau už 
> visiškai sintetinę. Taip, sintetinė bazė stabilesnė, bet blogai išlaiko 
> priedus. Dėl ko variklio vidus apauga degėsiais ar kaip tai pavadinti.
> 
> Kiek ilgai alyva išlaiko savo savybes priklauso nuo to, kaip dažnai 
> važinėjama šaltu varikliu. BMW po ilgų išradinėjimų ir eksperimentų 
> alyvos keitimą banaliai susiejo su sudeginto kuro kiekiu :)
> 
> Anksčiau maniau, kad geriau pirkti žinomo gamintojo ir ne turguje. Bet 
> pernai (ar užpernai?) Rusijoje užrišo didelį nelegalios alyvos fabriką. 
> Gamino viską ir daug - Mobil, Castrol, Elf... Ir Kaune rado kažkokį 
> sandėlį su daug neaiškios kilmės Castrol.
> 
> Žodžiu dabar perku 5W-30 ar 5W-40 API SJ ar SL semi-synthetic alyvą ir 
> keičiu kas 10-15kkm ne rečiau kaip kas metus. API SM, SN variklio geriau 
> neapsaugo, ten labiau rūpinamasi ekologija.
> 
>