Tema: Re: Padangų slegis Touran
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-28 10:31:21
2017.08.28 10:19, CodeC rašė:

> ka ir kaip keicia tai, ka tu turi savo omenyje ir ka raso daugumoje?

jeigu bent truputi nustotum traktuoti save kaip nuskriausta uzspausta
programuotoja, tai pastebetum, kad bendrais atvejais maziau svorio -
mazesnis rekomeduojamas slegis. populiariausi paveiksliukai yra 325/330,
kas yra 6cyl varikliai, kurie gerokai sunkesni, taip pat r15 vs r19 yra
ir kitu priezasciu, kodel rekomenduojamas didesnis slegis r19.

> tu bent pats apsispresk pries rasydamas. tik del ekologijos, tik del
> minkstumo? del ko dar "tik"? man pvz argumentas pirmas yra tai, ka
> nurode gamintojas. sudetines vaziuokle, pakaba, svorio balansa ir kruva
> testu rades optimalu slegi - komforto, padangos dilimo ir valdymo
> atzvilgiais.
> ir antras esminis - vaziuot komfortiskai, o ne daryt kartinga is
> civilinio automobilio ir vadinti tai privalumu padidinto slegio.

tikriausiai.