Tema: Re: Padangų slegis Touran
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-28 10:19:52
On 2017.08.28 10:09, fenix@w wrote:

> - daugumoj raso virs 2.0, neisskirta 316/318 ir turimaomenyje, kad
> vaziuojama bent su r16

ka ir kaip keicia tai, ka tu turi savo omenyje ir ka raso daugumoje?

 > viskas tik del ekologijos
> kad privalumas tik vienas: minksciau vaziuot. daugiau tik minusai. yra
> kitu argumentu?

tu bent pats apsispresk pries rasydamas. tik del ekologijos, tik del
minkstumo? del ko dar "tik"? man pvz argumentas pirmas yra tai, ka
nurode gamintojas. sudetines vaziuokle, pakaba, svorio balansa ir kruva
testu rades optimalu slegi - komforto, padangos dilimo ir valdymo
atzvilgiais.
ir antras esminis - vaziuot komfortiskai, o ne daryt kartinga is
civilinio automobilio ir vadinti tai privalumu padidinto slegio.