Tema: Re: įvykio e-deklaracija
Autorius: andzeja
Data: 2017-08-24 07:26:22
Tevui ibrauke dureles aikstelei, paskambino kasko, sako ka
 daryti... jo kitam gale paklause ar uzteks 120 pinigu. Tevas
 sutiko, kita diena pinigai saskaitoje. Nieko nepilde, niekur
 nevaziavo, nerode ar rikrai ten ibrauktos dureles... tai
 kad...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/