Tema: Re: įvykio e-deklaracija
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-08-23 16:40:41
Taip, buvo parasai ant popierines deklaracijos. Ant tos e-deklaracijos
irgi reikia sudet parasus (braukant pirstu ant ekrano). O siaip paemus,
tai kaltininkas ir ant popieriaus gali koki X uzdeti ir nelabai
pasakysi, kad cia ne jo parasas.

Bandau daba prisiminti kaip buvo paskutini karta kai kaltas buvau...
itariu, kad irgi fotkes visko nusiunciau ir viskas.