Tema: Re: Borto kompas vw
Autorius: ziuras
Data: 2017-08-01 10:39:30
del ispudziu apie rapida:
1. Kol kas tik 8k km ir 4 men.
2. Standi skarbonke (nepalyginsi su nissan note) - kol kas niekas
nebarska, neisklibusi :)
3. Svirplys variklio skyriuje - metalinis tylus svirpimas priklausmas
nuo apsuku vaziuosiu pas skoda klausti kame problemos.
4. Variklis 1.2 benzas, tai važiuojant vienam nuo 1,7 k apsuku jau
"traukia".
5. Taupus - vidurkis per tuos 8k - 5,5l/100km
6. Pasijutau kaip naujokas, kas antrą kartą turiu problemų su sankaba
pajudant iš vietos arba "beveik iš vietos". Su kitomis (Note, mazda 3)
problemų neturiu.
7. Mano ugis 190, vaiku irgi panasiai tai netelpam. Vairotojo sedyne
pacioj apatinej padetyje, ir atitraukta iki galo. Jei tik sedyne pakeli
nors kazkiek tai remiuosi su galva i lubas. Iš to seka, kad man ji
žiauriai nepatogi.