Tema: Re: Borto kompas vw
Autorius: VaidasB
Data: 2017-07-28 11:50:40
man taip lagunoj buvo. primečiau, kad užsipildo kažkoks vidinis
skaičiukas, kuris kilometrus nuvažiuojus kalkuliuoja (lagunoj juos ir
pastebėdavau, kad nusinulindavo) ir vėl suka nuo 0. ant vageno dar
nepastebėjau kažkaip, gal dėl to, jog nerodo ilgalaikių kilometrų niekur.

http://www.vwroc.com/forums/topic/9745-my-long-term-average-has-reset/