Tema: Re: Reikia nestandartiniu duru Vilniuje
Autorius: LB
Data: 2017-07-11 11:18:40
faneruotas ir paemiau dabar.
Trapecija ir propeleris nuo pat buto pirkimo, kol nieko nedarėm durim, taiup taip ir laikėsi :)
o paskui prasidėjo.
Na, publika informuota, manau padarys. Ir čia tuliko durys, vonios tiesesnės - trapecija be propelerio, veikia be problemų, tik užlaida nepilnai pridengia staktą - sakė, tą patvarkys nesunkiai, nes duris jie GAMINA (bent jau pritaiko)
atsiliepė ketvirtoj dienoj kiti.. na taip., pigiau, bet medinės, o medinių nenorim, kitos tai faneruotos