Tema: Re: Reikia nestandartiniu duru Vilniuje
Autorius: MRT
Data: 2017-07-10 23:38:59
> medinės man nepatinka.
> problemos:
> abejos durys trapecinės (viršaus ir apačios skirtumas 1-2 cm) :))))
> tos kur neužsidaro, dar priedo išlinkę
> kainuos man daugiau, negu per kambariodurys.

kartonines (veltui pataupiau ir nepaemiau is kart mediniu)
pas mane tamsiukuose, piguva bet nepatinka man ji.
trapecijos pozymiu nei medinese, nei sitose nepastebejau.
1-2cm ir propeleris - kiek ziauroka.. cia nuo vonios taip
pasigavo dregmes manevrams?.. mano jau keli metai medines OK.

> bet ačiū už konsultaciją. Medines ir pats gal ryžčiaus pripjaut,

mano medines nera monolitines.. medis dengtas "graziu"
medziu, jei pjauciau - islistu tas negrazusis medis.
jei varcia su ispjauta skyle rankenoj - matosi kas
po ta medine danga slepiasi per ta ispjovima.

> bet medžio namie nebeliko niekur. Matyt mada praėjo...
 > kažkada net sienas buvau iškalęs, ne tik grindis susidėjęs.

bent jau sienoms tai taip - kazkada buvo cool, bet jau kuris laikas fuj.
medinems durims kazkaip nesijaucia to fuj, ypac jei tokios besaku,
margu rastu ir pan. Kas nepatinka tai kartonines ir tapetuotos..
Faneruotos = atrodo rimciau ir pagamintos rimciau, tai sitoms +
Dar itariu, kad faneruotos gal atsparesnes dregmiu bajeriams.